HTML

RoziOnline

Hogy miről is szól a blogom? Semmi érdekesről! Téged meg aztán pláne nem fog érdekelni, hidd el nekem. De szerintem senkit sem. A blogom ugyanis rólam szól, a gondolataimról, az érzéseimról és kicsit talán az életemről is. Kellett egy hely, ahol ki tudom magamból írni ezeket...

Linkblog

Miért RoziOnline?

rozionline (törölt) 2009.01.07. 16:57

Körülbelül egy évvel ezelőtt voltam egy munkahelyi rendezvényen, az volt a neve, hogy Story Gála. Estélyik, sztárok, Grand Hotel Royal, pucc, minden amit el tudsz képzelni. Na most ez a rendezvény az idő teltével átcsapott nagy iszogatásba és végül egy hatalmas, talán életem egyik legjobb bulijába. Tényleg jó volt!

Már mindenki nagyon jól érezte magát, mikor egy nem közvetlen, de tulajdonképpen kolléganőm meg szeretett volna szólítani. A legtöbben Rozinak hívnak, idáig ment is neki, ám ő hozzátoldotta az 'online' szócskát is. Így lettem RoziOnline.

A nyelvbotlásnak azonban a csöppnyi alkoholon kívül más oka is volt. Méghozzá az, hogy akkor én még a StoryOnline nevű bulvár sitenál dolgoztam. Kolléganőm vicces nyelvbotlásából és a Rozi + a StoryOnline nevekből pedig kikerekedett a RoziOnline.

Tavaly november végén újra összefutottam az említett kolléganőmmel, aki mostmár csak ex, és nevettünk egy jót az újra felevenített botláson. Mellette álló barátnőjének, Dombovári Vandának (igen, a Reggelis) is nagyon tetszett a történet. Vanda pedig azt mondta nekem: "Rozi! Én a helyedben levédetném!" Megfogadtam a tanácsát...

Hamarosan jövök még!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rozionline.blog.hu/api/trackback/id/tr35863831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása